STEYR MULTI
steyr-kompletni-reseni-pro-tezbu100 - 120 koní
4 válcový model / objem 3400 cm3
traktor pro přibližování dřeva
3 modely MULTI 4100 - 4110 - 4120
Cena od: 0 Kč bez DPH
Konečná cena je závislá na výbavě a zvoleném příslušenství
Mám zájem
Nejnovější víceúčelové traktory STEYR MULTI přichází s novým vybroušeným designem STEYR a novými účinnými a ekologicky šetrnými motory o objemu 3,4 litru a technologii vysokotlakého vstřikování Common Rail. Tato řada je neustále zlepšována, aby uspokojila Vaše náročné požadavky v lesnictví.
Modelová řada MULTI představuje třídu samu pro sebe, nabízí kompaktní rozměry, zároveň komfort a technologie velkých traktorů. Traktory MULTI jsou k dispozici od 100 do 120 koní. Nové modely mají navýšenou celkovou hmotnost na 8000 kg. Zvedací síla zadního tříbodového závěsu je až 5600 kg a traktor disponuje hydrogenerátorem o výkonu 80 nebo 100 l/min. Výhodou jsou taktéž oddělené nádrže převodového ústrojí a hydraulického systému.
Traktory řady MULTI jsou vhodné pro pevnou nástavbu s dvoububnovým navijákem např. IGLAND 6002 Pronto, nebo IGLAND 9002 MAXO, nebo do zadního TBZ, a kde lze použít i jednobubnové navijáky KRPAN.
Ochrany traktoru pro práci v lese lze dodávat ve dvou provedení. První varianta je přímo od výrobce traktorů STEYR. Tato ochrana vyniká precizním zpracováním a uchycením k podvozku traktoru. Druhá varianta je výroba a montáž naší lesní nástavby FOREST PROFI, včetně nástavby splňující normy ISO 8083 FOPS a ISO 8084 ROPS.
Čelní nakladače lze nabídnout buď s nízkým zdvihem FOREST PROFI, nebo s vysokým zdvihem od firmy rakouské firmy HAUER nebo STOLL. Lesnické drapáky jsou možné dodat buď naší firmou s jedním nebo dvěma prsty, nebo od firmy HAUER.
Motor
Mezi další přednosti nové řady MULTI patří nové spolehlivé motory, které zaručují maximální točivý moment, optimální spotřebu paliva a vysoký výkon traktoru až 120 koní. Všechny tyto věci dělají z traktoru skvělého pomocníka, který se perfektně hodí pro jakoukoliv práci. Motory modelu Multi jsou 4válcové a objemu 3,4 litru s vysokotlakým systémem Common Rail se vstřikovacím tlakem 160 MPa a s mezichladičem stlačeného vzduchu. Až 35% nárůst točivého momentu pro vysoká zatížení. Max. výkon je dosažen již při 1900 ot/min. Robustní konstrukce bloku z litiny zajišťuje odolnost pro všechny zemědělské aplikace. Motory jsou vybaveny externím chlazením EGR (pouze do 10 %) a DOC (diesel-oxidační katalyzátor) a SCR katalyzátor (Selektivní katalytická redukce). Motory plní přísnou emisní normu TIER 4F. Servisní interval pro výměnu oleje je 600 hodin. Objem palivové nádrže 150 litrů pro dlouhé dny. Interval výměny motorového oleje je 600 mth.
Převodovka
Zcela nová koncepce robotického převodového ústrojí s 4° Powershiftem s 32 x 32 rychlostmi, které zajišťuje 13 rychlostí v polním režimu 4-13 km/h. Možnost automatického řazení při nastavených otáčkách a plně automatický režim pro silniční režim. Powershuttle je k dispozici i pro pravou ruku na Multicontrolleru. K dispozici je i funkce Powerclutch a 40 km/h při snížených otáčkách ECO na 1730 min-1.
Hydraulický systém
Hydraulický systém s kapacitou 80 l/min a samostatný hydrogenerátor řízení s kapacitou 35 l/min. Na výběr je axiální hydrogenerátor s průtokem oleje 80 l/min nebo axiální hydrogenerátor s vyšším průtokem oleje až 100 l/min. Ovládání zadního TBZ je ve standardu pomocí systému EHRD. Maximální nosnost na kulových koncovkách je 5557 kg. Nabízené funkce systému EHRD: regulace polohy, přepravní pojistka, omezení maximální výšky, ovládání pracovní hloubky, ovládání rychlosti spouštění, ovládání silové/smíšené regulace, prokluzová regulace (pouze s radarovou jednotkou), externí ovladač.
Tříbodový závěs
Traktory MULTI také nabízí vynikající výhled na zadní tříbodový závěs a hydraulické spojky. Počet vnějších hydraulických okruhů je 2 nebo 3. Hydraulické okruhy je možno vybavit časovačem pro lepší výkonnost. Na přání lze vybavit traktor přípravou pro nakladač - s nakladačem LRZ se zvyšuje univerzálnost traktoru. Vývodový hřídel je k dispozici 540/540E/1000/1000E ot./min a také závislé na pojezdové rychlosti. Možnost vybavení elektronický přední PTO a TBZ (EFH) s přímo z výroby. Existuje také možnost výbavy s elektronickou regulací předního tříbodového závěsu (EFH), který zaručuje nastavitelný přítlak předního nářadí pro každý terén. Tím je zaručena vyšší kvalita práce a bezpečnost na svahu, protože tlak je na přední nápravě udržován po celou dobu.
Vývodový hřídel
Čtyřrychlostní režim vývodového hřídele byl upraven tak, aby vyhovoval vlastnostem výkonnostní křivky i práci s vývodovým hřídelem. Otáček vývodového hřídele 540 a 1000 ot/min je dosaženo při otáčkách motoru mezi 1800 a 1900 ot/min tak, aby se využilo maximálního výkonu motoru. Nicméně, při práci v ECO režimu (1500 až 1600 ot/min) je zaručen maximální točivý moment a zároveň je dosaženo nejnižší spotřeby paliva. Vývodový hřídel se může točit ve směru nebo proti směru hodinových ručiček.
Kabina
Kabina, která byla vyvinuta pro radost z práce. Při vývoji byl kladen důraz na výhled a ergonomií ovládání nakladače tak i celého traktoru. Perfektní výhled z kabiny řidiče díky panoramatickému střešnímu panelu pro výborné a pohodlné ovládání čelního nakladače, nízkofrekvenční komfortní sedadlo řidiče, snadné naklonění sloupku řízení i s přístrojovou deskou. Panoramatický střešní panel pro výborné a pohodlné ovládání čelního nakladače. Traktory MULTI nabízí prosklenou plochu 5,2 m2. 6 sloupků kabiny s bočními a zadními okny pro přirozenou recirkulaci vzduchu a dobrý výhled všemi směry. Do široka otevíratelné boční dveře umožňují dokonalý nástup/výstup z obou stran. Sklopný sloupek řízení a panel přístrojů pomocí pedálu pro rychlé nastavení pohodlí. K dispozici je sklopné sedadlo spolujezdce bez omezení při nastupování.
Ovládání
Nový Multi vyniká novou robotizovanou převodovkou, loketní opěrkou Multicontroller s joystickem pro ovládání čelního nakladače, které je výjimečně jednoduché a má velké výhody z hlediska komfortu a bezpečnosti práce při práci s čelním nakladačem. Loketní opěrka se může sklopit tak, aby obsluze umožnila výstup ven z pravé strany stroje. Ovládání pro řazení rychlostních stupňů a reverzaci je umístěno na loketní opěrce, mezi Multicontrollerem a joystickem pro čelní nakladač. Nové odpružení přední nápravy obsluze zaručí maximální jízdní komfort, například při práci v dopravě.
Osvětlení
Řada MULTI nabízí i celou řadu dalších vylepšení jako jsou na první pohled LED diodové osvětlení až s 8 pracovními světly, které zajistí dokonalé pracovní tempo i v nočních hodinách.
Název/parametr | MOTOR - Počet válců / objem [cm3] / Plnění motoru | Jmen. výkon ISO TR 14396-2000/25/EG [kW/k | Jmenovité otáčky [1/min] | Max. točivý moment / při otáčkách [Nm/1/min] | Převýšení toč. momentu OECD [%] |
---|---|---|---|---|---|
MULTI 4100 | 4 / 3400 / Turbodmychadlem s mezichladičem | 73 / 99 | 2200 | 430 / 1500 | 35 |
MULTI 4110 | 4 / 3400 / Turbodmychadlem s mezichladičem | 79 / 107 | 2200 | 468 / 1500 | 36 |
MULTI 4120 | 4 / 3400 / Turbodmychadlem s mezichladičem | 86 / 117 | 2200 | 491 / 1500 | 31 |