STEYR PROFI
Prospekt-Steyr-profi-cz-d5788 steyr-preprava-dreva-404f4 steyr-lesni-program-originalni-reseni-a5-94eca115 - 145 koní
4 a 6 válcový motor / objem 4 485 a 6 728 cm3
převodovka S-Control 4 / S-Control 8 / CVT
Model 4115 - 4125 - 4135 - 4145 - 6145
Cena od: 0 Kč bez DPH
Konečná cena je závislá na výbavě a zvoleném příslušenství
Mám zájem
Modely PROFI série jsou rozděleny do tří kategorií a to CLASSIC - PROFI - CVT
Jedná se v podstatě o rozdílné výbavy traktorů, které jsou dány zejména volbou převodovky, hydraulického systému a jeho ovládáním.
Traktory PROFI série mohou být vybaveny již otočnou sedačkou, otočným řízením, prosklenou kabinou a také zejména HD přední nápravou 4900 kg a tím jsou z našeho pohledu nejvíce vhodné pro intenzivní a každodenní práci s vyvážecím vlekem, lesní frézou, štěpkovači s rukou a dalšími stroji. Smozřejmostí je volitelná montáž čelního nakladače HAUER nebo STOLL.
Motor
Inovovaná modelová řada traktorů PROFI je k dispozici s výkonem od 116 do 145 koní jmenovitého výkonu. Dostatečný výkon vašemu traktoru zaručují čtyřválcové a šestiválcové dieselové motory s elektronickým vstřikováním paliva Common Rail s mezichladičem stlačeného vzduchu. Díky použití technologie úpravy spalin Hi-eSCR nepotřebují traktory filtr pevných částic ani nevyžadují selektivní katalytickou redukci. Při práci s vývodovým hřídelem můžete výkon navýšit až o 34 koní s funkcí Power Plus. Profi poskytuje vysoký točivý moment až 740 Nm při snížených otáčkách motoru 1500 ot/min.
Převodovka
Modely PROFI mohou být vybaveny třemi variantami převodového ústrojí. Je jen na Vás, jestli dáte přednost mechanické převodovce S-ControlTM 4, nebo S-ControlTM 8 či plynulé převodovce CVT.
S-CONTROLTM 4
tato převodovka se nachází v modelové řadě CLASSIC. Je to mechanická 4-stupňová převodovka Powershuttle s 16 x 16 rychlostmi vpřed/vzad ve třech skupinách, (volitelně lze i 32 x 32 tzn. včetně plazivých rychlostí)
tato vylepšená mechanická převodovka se nachází v modelové řadě PROFI. Je to 4-stupňová převodovka Powershuttle s 24 x 24 rychlostmi vpřed/vzad ve třech skupinách A,B,C, (volitelně lze i 48 x 48 tzn. včetně plazivých rychlostí). Skupiny se navzájem překrývají, není tedy při práci nutné neustále řadit. Skupina A je určena pro těžké tahové práce do rychlosti 10,7 km/hod. Skupina B může být používána při rychlostech od 1,8 do 18,1 km/h, aniž by se přerušila trakce. Ideální je tak pro většinu prací v terénu a při práci s čelním nakladačem. V dopravě se pak používá skupina C. Samozřejmostí je, že při přechodu mezi jednotlivými skupinami traktor automaticky zařadí nejvýhodnější převodový stupeň v nové skupině (Smart range shift). Převodovka tak zahrnuje řadu automatických funkcí, které naleznete v plynulé převodovce CVT a tím zvyšují efektivitu traktoru a také výrazně zlepšují komfort obsluhy.
Protože je tato nová převodovka na rozhraní mezi čistě mechanickou Powershift a plynulou převodovkou CVT, jsou pro převodovku S-Control 8tm charakteristické pokročilé funkce ovládání. Mezi tyto funkce se řadí například Pedal kick-down - kdykoliv budete potřebovat více výkonu, stačí pouze sešlápnout plynový pedál až na podlahu a převodovka traktoru si automaticky podřadí, aby se otáčky motoru dostaly do oblasti maximálního výkonu. Funkci Memory Shuttle oceníte především při práci s čelním nakladačem nebo při změně směru jízdy na souvrati s neseným strojem, kdy budete potřebovat ovlivnit agresivitu reverzace – u modelové řady PROFI máte na výběr ze tří přednastavených režimů. S novou převodovkou odpadá také zbytečné sešlapávání spojky, při sešlápnutí brzdového pedálu traktor zpomalí až do úplného zastavení, pro rozjetí stačí pouze sundat nohu z brzdy a traktor opět zrychlí na požadovanou rychlost – tato funkce se nazývá Brake to clutch.
CVT
Plynulé převodové ústrojí CVT najdete v modelu CVT a je dnes vrcholem toho, co se dá v oblasti převodovek najít. Značka STEYR je průkopníkem v oboru plynulých převodovek již mnoho let, protože si je vědoma, že vysoké účinnosti a nízké spotřeby paliva lze dosáhnout pouze dokonalým sladěním převodového stupně a otáček motoru. CVT převodovka nabízí například funkci aktivní klidové regulace, která je jasným plusem co se týče bezpečnosti, jelikož umožnuje zastavení soupravy i v prudkém kopci a její následné rozjetí bez použití spojkového a brzdového pedálu.
Vývodový hřídel
PROFI je univerzálním traktorem ve své třídě, který si hravě poradí s jakýmkoliv pracovním nasazením. Právě z tohoto důvodu je Profi ve standardu vybaven zadním tří rychlostním vývodovým hřídelem. Zadní vývodový hřídel může být na přání v konfiguraci 540/1000 a 1000ECO. Mezi funkce, které jistě oceníte se například řadí funkce Auto PTO. Ta umožnuje automatické spínání vývodového hřídele při dosažení přednastavené výšky ramen nebo funkce Soft Start, která zajištuje plynulý rozběh hřídele, aby nedošlo k nechtěnému poškození.
Hydraulický systém
Silný a výkonný hydraulický systém je základním znakem všech traktorů STEYR a nejinak je tomu také u nového modelu PROFI. V základu jsou modely PROFI Classic vybaveny zubovým hydrogenerátorem o výkonu 86 l/min. PROFI nabízí výkon hydrogenerátoru 150 l/min a modely PROFI CVT, které díky axiálnímu pístovému hydrogenerátoru nabízí výkon 133 l/min. Pro připojení příslušenství jsou k dispozici čtyři vnější hydraulické okruhy a pro stroje s vlastním hydraulickým systémem lze využít Power Beyond desku.
Tříbodový závěs
Všechny modely PROFI se vyznačují enormní zvedací silou. Zvedací kapacita zadního tříbodového závěsu činí 7 864 kg, a to už je u traktoru tohoto výkonu velmi pozoruhodný výkon, který Vám zaručí, že se svým traktorem uzvednete i to nejtěžší pracovní nářadí. Integrovaný přední tříbodový závěs umožnuje uzvednout nesené příslušenství až o hmotnosti 3 100 kg. To, co je pro oba závěsy společné, je především jejich intuitivní ovládání, které je umístěno na loketní opěrce Multicontroller. Systém řízení Easy-Tronic II u modelů Profi a Profi CVT umožnuje automatizaci často se opakujících procesů na souvratích. Maximální pohodlí Vám při práci může zaručit ISOBUS třídy III, který taženému a nesenému nářadí umožnuje řízení traktoru.
Odpružená náprava
Ničím neručenou a bezstarostnou práci máte zaručenou díky odpružené přední nápravě, která zaručuje značnou úroveň komfortu v dopravě, tak i na pole. Přední náprava je vyrobena z vysoce odolného materiálu a robustně ukotvena pod motorem tak, aby zaručovala dokonalé tahové vlastnosti. Dokonale navržená konstrukce traktoru umožnuje malý poloměr otáčení pouhých 4,6 m. Takto malý poloměr otáčení dodává těmto traktorů výborné manévrovací schopnosti a zaručuje jim vysokou obratnost také při práci ve stísněných podmínkách. Odpružená přední náprava je standardní součástí modelové řady PROFI.
Kabina
Celý den strávíte za volantem svého traktoru, a proto potřebujete traktor s příjemným pracovním prostředím. PROFI Vám má jistě co nabídnout, protože poskytuje bezpečnou a prostornou čtyř sloupkovou kabinu s nízkou hladinou hlučnosti, která zaručuje vysoký jízdní komfort. Modely PROFI Classic ve standardu nabízí látkou potažené sedadlo řidiče a spolujezdce a ovládání jednotlivých funkcí je řešeno čistě mechanicky. PROFI a PROFI CVT jsou zase co se týče komfortu o úroveň výše. Tyto modely lze vybavit intuitivním ovládáním pomocí loketní opěrky Multicontroller, na které může být umístěn také barevný a dotykový monitor S-Tech 700. V rámci výbavy na přání si můžete dopřát sedadlo Dual Motion se systémem dynamického tlumení, posuvnou hlavovou opěrkou a aktivním systémem ventilace. Nejvyšší stupeň výbavy zahrnuje kůži potažený volant a kožené sedadlo Maximo Evolution s vyšitým logem s aktivním pružením, klimatizací, ventilací a vyhříváním. Pro maximální požitek z jízdy lze kabinu vybavit i vzduchovým odpružením.
Osvětlení
Zažijte ten rozdíl a proměňte noc v den. U modelové řady PROFI není tato věta pouhou frází, ale profesionálně navrženým řešení, kdy může být traktor osazen až 16 LED pracovními světly pro osvětlení pracovní oblasti stroje v úhlu 360 stupňů.
Název/parametr Classic-Profi-CVT |
MOTOR - Počet válců / objem [cm3] / Plnění motoru | Jmen. výkon ISO TR 14396-2000/25/EG [kW/k] | Jmenovité otáčky [1/min] | Max. točivý moment / při otáčkách [Nm/1/min] | Převýšení toč. momentu OECD [%] |
---|---|---|---|---|---|
4115 | 4 / 4485 / Turbodmychadlem s mezichladičem | 85 / 116 | 2200 | 528 / 1500 | 41/42 |
4125 | 4 / 4485 / Turbodmychadlem s mezichladičem | 92 / 125 | 2200 | 560 / 1500 | 40/43 |
4135 | 4 / 4485 / Turbodmychadlem s mezichladičem | 99 / 135 | 2200 | 605 / 1500 | 40/42 |
4145 | 4 / 4485 / Turbodmychadlem s mezichladičem | 107 / 145 | 2200 | 650 / 1500 | 40/37 |
6145 | 6 / 6728 / Turbodmychadlem s mezichladičem | 107 / 145 | 2200 | 650 / 1500 | 40/40 |